Para contactar con xiztoria

Contacta con nós en: xiztoria@gmail.com

6/3/10

Xa que andamos coa revolución industrial....Máquinas

Me acusaredes de coller o tema polos pelos...Buenoooo..., ista é unha visión algo heterodoxa ou mellor, insólita, xa o sei. Pero topei de casualidade con este volume na sección de nenos :) da biblio' de Betanzos e me gustou traelo aquí.
Como a propia editorial,Kalandraka, destaca: trátase dunha obra «irónica e complexa» á vez que comprometida, «que nos axuda a adentrarnos nun mundo fascinante que xoga coas normas utilitarias do progreso».

1.- Máquina para comer a túa propia sopa rica.
2.- Máquina para sacar bola

3.- Máquina para mandar a paseo o can sen sair da casa
La ilustradora francesa Chloé Poizat nos presenta un sugestivo catálogo de máquinas, todas de filiación surrealista y absurda, que consiguen el doble propósito de desconcertar y hacer sonreír al lector.
Hay máquinas para hacer viajar a los pájaros enjaulados, de modo que estos puedan tener la ilusión de que son aves migratorias, y también máquinas para llegar al cielo con rapidez y facilidad, sin olvidar otras tan útiles como la máquina para mandar a paseo al perro sin salir de casa, la de hacer nubes o la que da respuesta a todo. Los maravillosos colages, concebidos sobre fondos de inquietantes texturas, nos remiten a un ambiente finisecular que tiene mucho que ver con las ilustraciones de las novelas de anticipación científica de Julio Verne y con las maravillosas películas del director checo Karel Zeman. http://www.cuatrogatos.org/7maquinas.html

Kalandraka Editora

Alemania 70, 36162 Pontevedra Galicia, España

editora@kalandraka.com www.kalandraka.com

No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...