Para contactar con xiztoria

Contacta con nós en: xiztoria@gmail.com

17/5/09

Poesía en paralelas converxentes

El hombre
que va por la calle
espera en la parada
hace cola
se esconde en su indistinguibilidad
no sabemos
si es él
o cualquier otro

o

cúal

quién


KAPUSCINSKI, Ryszard; Poesía completa. px.179

Caravana hoxe tamén.Sempre igual
esta irritante caravana coa que xa conto pero, de tódolos xeitos, irritante

O limpa oscilando
e eu sentado e medio idiota,
polo menos. Doume de conta
dun estado natural e permanente que posúo.
Medio idiota en caravana
polo mundo destas horas matutinas.
No coche de dienta un tipo tal vez ben parecido ou se cadra non
fala por un móbil con alguén que a mi me parece tan idiota coma min.

Eu non falo.
Eu non teño móbil.
¿Terás ti móbil?¿Que fago nesta caravana cada día?


MOSQUERA CAMBA,Xosé Luís; A tensa calma da catapulta, px. 11

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Este poema me recuerda a que en la universidad somos números, es lo que tiene la masificación y todas esas cosas tan impersonales a las que nos lleva este mundo.
qué gran poeta este Xosé Luis, no sé de que me suena XD

saludos

lu

julián dijo...

Grandes poetas, síii.

matigelmo dijo...

Mi madre y yo justo me voy de Paquito Aguiar cuando la cosa se pone interesante y los poetas publican en red

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...