Para contactar con xiztoria

Contacta con nós en: xiztoria@gmail.com

3/4/08

Outra de versións para opinar. Hotel California.Suxerencia de Diego "Salgueitid"

Orixinariamente dos Eagles (1977)(prehistoria para todos vos xddd)


A versión que suxire Diego en plan "extraño reggae" de Bob Marley


Eagles con Clapton. ¡descubranse ante esta guitarra!


¡versión xitana! Mmmmmmmmmm Nada despreciable........a introducción porque cando empeza a cantar.............


E para rematar ¡sobre gustos....!Psytrance remix of hotel california

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Me han encantado todas menos la última xD...
La de Marley es un clásico para mí, la de los Eagles también, pero la de Clapton y la de los Gypsy son nuevas.
No sé por qué dices que es raro el reggae...
De todos modos... Mola!

Saludos!!!!!!

Anónimo dijo...

a ver...

...Eagles...

...Eric Clapton...

...Bob Marley...

rindome

son incapaz de elixir

julián dijo...

De acordo.... difícil elección. Por iso as teño todas nun arquivo do meu mp3 para escoitalas unha tras doutra.

O de "reggae raro", non sei.... amin no me soa coma o Marley clásico"erguéndose e reclsamando seus deritos" ou "disparando ao sheriff", nen sequera pedíndolla é muller que "non chore". Pero ao mellor é só unha percepción e non teño moitos argumentos ( conste que non os busco tampouco nesto da música)

Anónimo dijo...

E fas ben! Básicamente a música é o que che inspire a ti. E, dende logo, non é o clásico Marley, pero non é tampouco que sexa un reggae raro...
E eu tampouco sei cal elixir... Marley? mmmm.... Clapton. Marton? Clapley? Non sei eu...

Ouveos dende A Ribeira

Anónimo dijo...

Me quedo con la original...pero la de los Gipsy Kings la conocí antes que la de los Eagles y me gusta bastante xD

julián dijo...

Gipsy Kings XDDD. Algunha pinta de xitana vía eu na primeira liña de mesas de 2º D (jeje)

Anónimo dijo...

le version del psytrance es un orgasmo para mi, me acuerdo haberla escuchado en el rave que hubo en mexico de skazi en marzo y yo estaba con un extasis encima y mota en serio sentia la musica en el corazon no podia creer lo q escuchaba

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...